neděle 11. prosince 2011

CPE Credits of Private Equity a.s

                                VÝSTRAHA !!!                       aktuálně      
Extrémní spousta lidí na internetu tuto společnost označuje za podvodnou !

Odkaz :  cpeas.cz, transparentnipujcka.cz           Stali jste se také obětí této firmy ?

5 komentářů:

  1. Dobrý den, chci upozornit na novou firmu pod názvem CREDITS OF PRIVATE EQUITY a.s. je to jenom jeden velký PODVOD. Pozor na tyto PODVODNÍKY. Vybírají jaké si poplatky, či kauce nebo dokonce fee a úvěr nikdy nedostane, protože podepisujete pouze NÁVRH SMLOUVY. POZOR NA TYTO PODVODNÍKY !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Credits of Private Equity a.s.
    Dobrý den.
    Protože sháním 250 000 Kč a žádná banka mi úvěr nedá ( nemám na to vhodnou pracovní smlouvu ), i když příjmy mám, dal jsem si inzerát do annonce. Ozval se pán, který zařizuje úvěry u společnosti Credits of Private Equity a.s. ( Prý že oni jsou "a.s.", ne jako podvodné "s.r.o." ) Chtěl po mně pár osobních údajů a že mi přijde sms, zda-li mi byl úvěr schválen. Sms přišla, úvěr schválen, měl jsem radost, protože ty peníze fakt potřebuju. A že se mu mám ozvat zpět. Dnes ráno jsme to řešili včetně toho poplatku předem. Prý si ho berou kvůli tomu, že spousta lidí úvěr ani nezačne splácet, tak že ho údajně mají na případné soudní výlohy, kdybych úvěr neplatil taky. Poplatek 7200 Kč. Smlouvu by mi údajně dal přečíst a poplatek bych měl zaplatit jemu. Pak by prý mé údaje předal společnosti a ta by se mi údajně telefonicky ozvala a domluvila se se mnou na poslání peněz a splácení. Znělo to všechno HODNĚ věrohodně, ale protože nemám žádnou jistotu, že bych ten poplatek viděl zpět, kdybych úvěr nedostal, tak jsem brouzdal po netu, hledal zkušenosti a našel tady tuto diskuzi... Takže opravdu je to podvodná firma, u které bych zaplatil sedm tisíc, ale úvěru a i toho poplatku bych se nedočkal? Protože jestli ty peníze neseženu, jsem pěkně v pasti a hrozí mi ulice... :(

    OdpovědětVymazat
  3. Wolf. Doufám, že čtou tyto příspěvky i lidé kteří, ať už založili tu to firmu, nebo pro ní pracují. Chci jen těmto lidem říci: " na každý prase se vaří voda, a vím, že tito lidé mají kolem sebe něco na čem jim záleží a to co je čeká jim jistě přivodí takové utrpení, že problémy všech podvedených věřitelů jsou v konečném sečtení skoro malicherností. Zákon nezákon. Můžou oni. můžeme mi" P.S. už nikdy nic neuvidíte...bohužel Re: CREDITS OF PRIVATE EQUITY a.s.

    OdpovědětVymazat
  4. CPE Credits of Private Equity a.s
    Jo je to tak bacha na podvodníky !!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den.

    Také jsme naletěly podvodníkům z CPE a.s.
    Dostal už někdo z Vás informace o možné hromadné žalobě?

    Pokud ne, tak na email:
    poskozeniCPE@email.cz

    Zašlete ze svého emailu: (na tento email také budete dále informováni o následném vývoji celé kauzy)
    - město ze kterého pocházíte
    - tel. číslo údajného úvěrového poradce, kterému jste zaplatili poplatek (pokud možno i jméno kterým se Vám představil)
    - uveďte kolik jste zaplatili
    - datum kdy jste zaplatili
    - zda vám byl úvěr do dnešního dne poskytnut
    - zda se případně připojíte k hromadné žalobě po podání trestního oznámení

    Na tomto emailu budeme přijímat všechny tyto obecné údaje o podvedených osobách.
    Vše chceme následně předat právnímu zástupci a spolu s ním podat trestní oznámení.
    Pokud víte o dalších podvedených osobách, nebo se účastníte dalších diskuzí na internetu, prosím uveďte tento email i ostatním.
    Nenechme se dále okrádat, a nedovolme těmto lidem aby jim tyto podvody opět prošli.

    S pozdravem Tým spolupodvedených

    OdpovědětVymazat